Allt känns lite bättre

Underbart väder idag! Man har haft vårkänslor i hela kroppen. Allt har känts lite lättare. En långpromenad till mamma förut gav mig mycket energi, skönt att få lite sol på sig också. Var på så bra humör att jag putsade fönster när vi kom hem=) Jag vet, jag vet att det kommer att bli kallt och snöigt igen men nu kan man leva på det här ett tag. Ska passa på denna vecka när det tydligen ska vara plus grader att gå till jobbet på morgnarna. Noah väcker mig ju ändå tidigare än klockan så då kan jag ju lika gärna få mig en morgon promenad och få min motion redan då. Nya tag med husletande och lägenhetsförsäljning blir det också i veckan. Besök på banken imorgon, men nu blir det sängen. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0