This is the end...

...På min mammaledighet. Sista dagen hemma med mitt gull idag. Imorgon börjar vardagen som montör inne på björkborn igen. Det är med blandade känslor men mest tycker jag att det ska bli skönt att få träffa vuxna människor på dagarna igen. Och så får ju Mathias och Noah några sköna månader tillsammans hemma innan det är dags för dagis. Min väska är iallafall packad med allt jag kan tänkas behöva på jobbet: T-shirt, extra strumpor, duschkräm, deo, borste, hårtofsar, hårspännen, antistat armband, idkort. Sen hoppas jag att det går mycket bra på tv inatt för inte en chans att jag kommer att sova!
Förutom jobbet är det mycket på gång i veckan. Husvisning både onsdag och torsdag. Tänkte ta mig en sväng till träningslagret på torsdag också. På fredag bär det av till laxå och på lördag till kristinehamn på en bit mat.
Men nu är det vällingdags för Noah och snart nattning, sen är det soffan som gäller resten av kvällen.
Min lilla kille i somras. Då var det långt kvar till jobb<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0