Sov gott min skatt

Nu har precis Noah somnat själv i sin säng. Det tog en timma ca och vi var kvar i sovrummet hela tiden men han somna utan gap och skrik. Nu måste vi fortsätta köra så här för han kan inte alltid somna på vårat bröst, han börjar bli för stor och tung. Förhoppningen är att nätterna ska bli bättre av det här också.
Idag startade vi iallafall dagen med ett besök på öppna förskolan. Förmiddagen tillbringades där och det blev en massa lek och bus. Eftermiddagen tillbringades med Johanna på stan (barnfri=) och det blev en fika på som hemma. Sen har jag ringt in lite ljuspartyn så nu är januari fullbokad=) Söndagens party var mycket lyckat så då blir man peppad att boka fler. 1000kr rikare kom jag hem men eftersom januari är en så tråkig månad vad gäller räkningar får jag inget större nöja av dom=/ Bilskatten, nya mobil abonnemanget + avslutet på det gamla och så tandläkaren på det. Och så är det ju tatueringen imorgon. Inte gratis, men förhoppningsvis täcker julklappen min tatuering så då är det bara Evelines jag behöver betala.
Nu får lite mys i soffan med Mathias avsluta kvällen.

Jag och mitt underbara gos<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0