Pannkakor

Har nyss kommit hem från farmor och farfar där det bjöds på pannkakor med sylt och grädde. Smakade smaskens tyckte både Noah och jag. Han somnade nöjd efter maten i bilen hem så nu kan jag ta det lugnt en stund innan det blir full rulle igen.
Har pratat med chefen idag också. Jag börjar ju jobba om knappt 1 1/2 vecka igen så det är ju bra att veta vart jag ska vara nånstans. Skulle iallafall komma in till henne på morgonen så fick vi se vart det fanns jobb. Ska bli så kul att få träffa arbetskamraterna på dagarna igen men jag kommer säkert sakna lillskit också.
Nu tror jag att jag ska surfa in på hm och kolla om där finns några fina kläder. Rensade garderoben igår igen så snart kommer det att behöva fyllas upp=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0