Livet är skört

Jag kollade på 'Sofias änglar' igår på kanal 5. Väldigt känslosamt program. Jag tyckte så synd om familjen som visste att pappan snart skulle dö utan att dom kunde göra något åt det. Jag tycker så synd om barnen som skulle förlora sin pappa när dom var så små. Imorse berättade även en kompis att en nära vän till henne hade dött. Helt oförberett för alla. Jag har inte mer än träffat henne ett fåtal gånger men jag tycker att det är så hemskt. Så hemsk för familjen och jag kan inte sluta tänka på hennes son som aldrig kommer att minnas sin mamma. Jag kan inte tänka mig hur det skulle kännas. Att inte få se Noah växa upp eller att han inte skulle få ha både sin mamma och pappa så länge han behövde. Många tankar till dom familjerna som måste gå igenom det här. Livet är skört och oerhört orättvist ibland

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0