Mitt liv är ett kaos

Nu är det pedant angeline som pratar. Ätit frukost och hela köket ser ut som ett kaos. Noahs frukost ligger över hela golvet, två tuggor i munnen som mest. Alla lådor har han öppnat och slängt ut diverse köksredskap. Så vad gör jag?? Plockar upp, torkar av och dammsuger, för jag mår dåligt av ett stökigt hem. Färdig i köket och går in i sovrummet. Där har Noah också hunnit skapa ett kaos. Alla lådor i byrån har öppnats och kläder har kastats omkring hej vilt. Jag plockar återigen upp och passar på att bädda sängen när jag ändå håller på. Upp på övervåningen, där har alla leksaker plockats ur hans låda och hamnat på golvet MEN han tänker inte leka med dom för dom är ju inge roliga att leka med. Istället ska det lekas med telefoner, fjärrkontroller och kontakter, sånt som han inte får leka med. Har man barn ska man nog leva ett liv i kaos, inte ha rent och städat jämt. Det betyder att jag även får leva med ett kaos i mitt huvud. Jag är nog inte gjord för att vara flerbarns förälder, kanske blir det en hund nästa gång istället...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0