Helg

Har blivit dåligt med bloggande i veckan men har haft fullt upp kan man säga. Har ju varit tvungen att vänja mig vid att vara på jobbet hela dagarna först och främst. Tycker det är så kul att vara tillbaka och det känns absolut inte som om jag varit därifrån i 14 månader! Allt är sig likt utom några arbetskamrater mindre. Givetvis tråkigt men tur att jag har kvar flera av dom jag trivdes bäst med=) Efter jobbet har det inte heller varit direkt lugnt. Storhandla tisdag sen husvisning onsdag torsdag. Tyvärr kändes det inte rätt=( Hus nr 1 var förvisso fint men totalt katastrofal planlösning. Fick klastrofobi i hallarna. Hus nr 2 hade bra ytor och stor potential men där fick jag klastrofobi på tomten istället. Kändes som man hade grannarna i knät. Igår bar det av till laxå direkt efter jobbet för en fika hos Jens men idag är det HELG! Skön känsla att ha helg igen. Tänkte ta en runda på stan med Noah sen och i eftermiddag ska vi till kristinehamn med mamma Roland Eveline och Tim och äta lite god mat. Och imorgon ska vi till lämås och hälsa på familjen Berg Wärn för att få gosa lite med deras nya lilla familjemedlem=) *bebis* Så fullt upp kan man säga om den här veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0